Консультація для батьків "Коли треба звертатися до логопеда"

/Files/photogallery/2126/изображение_viber_2023-02-27_20-38-22-679.jpg /Files/photogallery/2126/изображение_viber_2023-02-27_20-38-22-825.jpg

Лікувально – корекційна робота з дітьми, що мають порушення зору.

В ДНЗ обладнано офтальмологічний кабінет, в якому створені всі необхідні умови: зроблено косметичний ремонт приміщення, меблі розташовані з дотриманням відповідної дистанції, заняття на офтальмологічних апаратах проводяться з дітьми в індивідуальній формі. В наявності такі офтальмологічні апарати:

синоптофор, амбліотренер, кольоро - тест, мускулотренер, ручний офтальмоскоп, аккомоконвергцтренер, макулотестерн, бивизитренер.

Лікар – офтальмолог Мірошниченко В.В. систематично контролює стан зору дітей та призначає необхідні заняття для покращення зору дітей.

Медична сестра – ортоптистка Шкурпела О.О. щоденно проводить з дітьми заняття та вправи на офтальмологічних апаратах відповідно до призначень лікаря.

Систематична лікувально – корекційна робота дає позитивні результати щодо покращення стану зору вихованців ДНЗ.

/Files/photogallery/2068/1613392098572.jpg /Files/photogallery/2068/1613390392788.jpg/Files/photogallery/2068/1613390392780.jpg /Files/photogallery/2068/1613390392772.jpg

/Files/photogallery/2068/1613392098563.jpg /Files/photogallery/2068/1613390392796.jpg

У дошкільному закладі працює п’ять груп для дітей з порушеннями зору.

З метою забезпечення лікувально-відновлювальної та корекційної роботи створені відповідні умови. Для проведення лікувально-відновлювальної роботи обладнаний офтальмологічний кабінет, у якому є необхідна медична апаратура для покращення зору дітей (синоптофор, амбліотренер, набір оптичних лінз, мускулотренер, ручний офтальмоскоп, акомоконвергенцтренер, макулотестер).
Створена кімната сенсорного розвитку, яка передбачає різні види роботи з метою стимуляції зорових функцій та усунення вторинних дефектів у розвитку дітей. Кімната обладнана технічними засобами навчання для корекції зору у дітей, добіркою дидактичних посібників та матеріалів, сенсорним килимком для закріплення тактильного сприйняття форм та предметів. Кімната розподілена на середовища:

- розвиток формовизначення;

- розвиток кольоросприймання;

- стимуляція зорових функцій;

- орієнтування у просторі;

- розвиток звукового сприймання;

- формування предметних дій.

В кожній спецгрупі обладнані куточки вчителів-дефектологів та зорової корекції з необхідним матеріалом для індивідуальної роботи з метою розвитку просторового та стереоскопічного зору.

З дітьми, які мають вади зору працюють: лікар-офтальмолог, медсестра-ортоптистка, вчителі-дефектологи, практичний психолог, вихователі, інструктор з фізичного виховання та плавання, медична сестра басейну, музичний керівник.

Наші вчителі-дефектологи:

/Files/images/dsc_5694.jpg

Навчально-корекційна робота здійснюється за спеціальною навчальною програмою:«Програмно-методичний комплекс «Програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років».

Для забезпечення навчально-корекційної роботи з дітьми, що мають порушення зору придбані необхідні посібники.

/Files/images/img_6889.jpg

Рекомендації для батьків дітей, які мають порушення зору.

Особливо під час карантину батькам потрібно:

* Чітко дотримуватися гігієни окулярів і оклюзіювання;

* Виконувати всі призначення лікаря-офтальмолога щодо дотримання зорового режиму дітей.

* Обмежити час перегляду телевізора та компьютерних ігор (не більше 20 хвилин на день)

* Дотримуватися режиму сну.

* Проводити гімнастику для очей:

- Заплющити очі на 3-5 секунд, різко відкрити їх. Повторти від 8 до 10 разів.
- Тримаючи голову прямо, відвести очі вправо, потім вліво,подивитися вгору і вниз (5 разів).
- Заплющити очі і обертати ними за годинниковою стрілкою, потім проти. Виконувати вправу близько 30 с.
- Сконцентрувати погляд на кінчику носа на 3-5 с, розвести очі, знову звести на кінчик носа.
- Наклеїти на віконну шибку на рівні очей кольорову мітку діаметром 3-5 мм, з відстані 30 см двома очима дивитися на крапку 3-5 с, потім 5-10 с– позаду неї (погляд має бути вдалину, на віддалені дерева). Повторити 5 разів.

* Забезпечити дітей необхідним харчуванням:

- Морква– багате джерело бета-каротину і вітаміну А, які зміцнюють зір і допомагають запобігти появі короткозорості.
- Чорниця– і свіжа, і суха –посилює гостроту зору, знімає втомуі допомагає краще бачити усутінках.
- Червоний солодкий перець і шпинат– у них багато лютеїну, який подібно сонячним окулярам захищає сітківку і не дає клітинам ока старіти.
- Кукурудза, апельсин, манго і персик– ці продукти багаті бетаксантином, який, як і лютеїн, запобігає руйнуванню сітківки і помутнінню кришталика.
- Жирна морська риба– у ній багато таурину і поліненасичених омега-3 жирних кислот, які запобігають зайві сухості очей, і вітаміну Е, потрібного для захисту ока від різних шкідливих факторів і старіння.
- Шипшина– визнаний профілактичний засіб при дистрофії сітківки.
- Цитруси– вітамін С необхідний для захисту очей від інфекцій.
- Риб'ячий жир ілляна олія – лідери з відновлення зору.
Вчитель-дефектолог Зінченко Л.О.

«Основні завдання розвитку звукової культури мовлення дітей дошкільного віку»

/Files/images/1.png

/Files/images/Безымянный.png

/Files/images/11.png

Кiлькiсть переглядiв: 978