Основні завдання на 2023 - 2024 навчальний рік
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Базового компоненту дошкільної освіти, Концепції Національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Положення про заклад дошкільної освіти, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та інших нормативно-правових актів, Освітньої програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина» (нова редакція),Листа Міністерства освіти і науки України від 21.08.2023 №1/12490-23 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році», виходячи з аналізу позитивних та проблемних моментів при розв’язанні завдань поточного навчального року, колективом закладу дошкільної освіти було поставлено на 2023/2024 навчальний рік наступні завдання:
- формування національно-патріотичної свідомості та знань про українську культуру та звичаї у дошкільників під час різних видів діяльності
- формування у дітей культури мовленнєвого спілкування шляхом використання інноваційних технологій;
- формування ігрової компетентності дошкільників;
- формування екологічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом;
Програмне забезпечення
Комплексні, спеціальні програми
-«Дитина». Освітня програма для дітей від 2 до 7 років (н.к. Огнев’юк В.О.);
- Програмно-методичний комплекс. Програма розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років (Вавіна Л.С., Бутенко В.А., Гудим І.М.)
-Парціальні програми (схвалені МОН України, регіональні)
-«Про себе треба знати, про себе треба дбати». Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (ЛохвицькаЛ.В.);
-«Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку». Парціальна програма для закладів дошкільної освіти;
- «Казкова фізкультура». Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (Єфименко М.М.);
- «Музично-казкові намистинки. Оздоровчо-освітня робота з дітьми четвертого року життя». Програма і методичні рекомендації (Малашевсь-ка І., Трофименко І., Симон Н.).